Tejszaporítás project

Tejszaporítás project

Ötödik nap

2014. augusztus 21. - kisbaris

Sikeresnek mondható, sőt!!!

Kezdem a jó hírrel. Először is, másfél nap alatt 100 ml tejem lett fejve. Ezt távollétem miatt délben cumisüvegből kapta meg Jóstika. Jól is lakott vele, nem kért pótlást. Én éppen az etetés végére értem haza, így nekiálltam fejni, hogy az étkezés látszata meglegyen  a mellekben is. Ami rendkívül nagy siker, hogy az eddig lefejt alig 20 ml helyett, most több, mint 40 ml-t fejtem!!! Alig akartam elhinni, hogy még mindig jön, még mindig jön... és a végén dupla annyi volt az üvegben, mint szokott!! :D

Délelőtt megint volt egy plusz egy órás szopi, cici cserélgetéssel, és kicsi alvással. Mindez evés után kb. fél órával.

Este felé elment a kedve a legénykének, mert elutasító volt a cicivel, üvegből kellett megetetni, utána szopizott csak. Így viszont elaludt.

Nem tudom, hogy írtam-e már, hogy én minden szopizás után kifejem a maradékot, hogy teljesen ki legyen ürítve mindkét mell.

A bejegyzés trackback címe:

https://anyatejszaporitas.blog.hu/api/trackback/id/tr336624573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása