Tejszaporítás project

Tejszaporítás project

Negyedik nap

2014. augusztus 21. - kisbaris

Ma nem írtam az adagokat, teljesen kiment a fejemből. Ma is több órát voltunk távol otthonról, Anyósoméknál szoptattam kettő alkalommal, délután értünk haza. Ilyenkor mindig kicsit kizökkenünk és el is fáradunk. Nemcsak Jóstika, hanem én is kimerülök. Szerencsére már csak 3 nap és költözünk, 5 percre leszünk tőlük, nem pedig 50-re. :)

Ami fontos a mai napon, hogy délután volt egy plusz szopizás, ami 1 órán át tartott úgy, hogy nem volt evés idő, de Picikém nyűgös volt nagyon és cicire tettem, Ő meg egy órán át szopizott, és el is aludt.

Éjszaka kétszer ébred és akkor is szopi van, nem a lefejt tejet adjuk. Kb. egy hétig az egyik éjszakai evést így oldottam meg, hogy a lefejt 20-30 ml tejet adtam plusz a tápszert. De pár napja már szopi van minden étkezésnél.

Pár napja kezdtem el a köztes fejést is. Ha van alkalmam, akkor félidőben két szopi között is fejek, nagyon jó így, mert az eddiginél sokkal több tejet tudok eltenni a hűtőbe későbbi pótlásra. Eddig csak pár cseppet tudtam fejni evések után, de így a köztes fejésnél nagyon jól jön a tejcsi és szaporodik a mennyiség a cumisüvegben. Ez konkrétan azt jelenti, hogy ma 80 ml tejem volt lefejve. Igaz, hogy egy 1-1,5 nap  termése, de ennyi tejet én még nem láttam a cumisüvegünkben. :D :D

A bejegyzés trackback címe:

https://anyatejszaporitas.blog.hu/api/trackback/id/tr506624549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása